Obserwatorzy

wtorek, 26 czerwca 2012

Zbiory i pierwsze przetwory.






























5 komentarzy:

dusia pisze...

Och widzę to, co lubię najbardziej- warzywka z własnego ogrodu.

WandarArt.Stitch pisze...

Ula , piekne masz warzywka itd..,napewno to kosztuje cie mnostwo ciezkiej pracy , szkoda ze nie mieszkamy blisko siebie , to bym takie swieze od ciebie kupila, bo wiem jak jest w sklepach itd....., ale jakos daje rade . , jesli chodzi o blog, i to co piszesz na Facebook, zgodze sie z Toba , ja tez mam tego typu problemy i ludzie z Polski , czy z innego panstwa tez mi o tym pisza, ale to nie zalezy od nas , czasmi ludzie piszacy , lub odwiedzajacy ciebie lub mnie nie wiwedza ze w ich komputerze siedza wirusy i dalej roznosza, i nieraz potrafi wirus najlepsze zabezpieczenie po prostu zniszczyc.
Kasuj wirusy , powinna poazywac ci sie czasmi taka tabelka ile wpada wirusow , tak jest w wielu komputerach. Moi synowie ktorzy swietnie znaja sie na kompterach o tym wszystkim mi mowili,
Jest ok , trzymaj sie ,
pozdrawiam ,:)))

Opalanka pisze...

Ale masz dobra!!!

Daktyle w czekoladzie pisze...

Piękne, dorodne warzywa! Ile zdążyłaś już zrobić przetworów!

Unknown pisze...

Placki wyglądają smakowicie :)

Moje prace

Wybrane przez Was