Obserwatorzy

piątek, 11 lutego 2011

A jednak candy..:)


Kochani moi,

chcę ogłosić małe candy.

jest komplet (4 sztuki) pachnących jabłuszek TILDA plus dwie truskawki Tilda i dwie gruszeczki Tilda i kaczuszka na sznureczku.


Jabłuszka są takie jak na zdjęciu powyżej, tyle, że w różnych kolorach i z zapachem. Reszta się robi, ale wypełnię dopiero po losowaniu, żeby zapachy nie uciekły. Kaczuszka taka jak w poście o kaczuszkach niżej.

Aby wziąć udział w candy trzeba spełnić kilka warunków.

1. Napisz komentarz pod notką i podaj dane i adres do bloga lub jak go nie masz to adres maila.

2. Udostępnij tę notatkę w swoim profilu informując, że każdy może wziąć udział w zabawie (podlinkuj zdjęcie i umieść je na swoim blogu)

3. Do 14 marca czekam na Wasze zgłoszenia pod tą notatką.

4.15 marca losowanie i ogłoszenie wyników.

5.Dodatkowo niespodziankę rozlosuję wśród osób, które polubią mój profil Handmade By Urszula na Facebook.

6. Obserwujący mego bloga też niech się spodziewają losowania niespodzianki.


7. Wklej na swojego bloga podlinkowane zdjęcie jabłuszka, link mojej notatki.:)

Do dzieła Kochani.

to nie ostatnia taka zabawa, będzie ich więcej.:)


Nagroda czeka..:)

Pozdrawiam, Ula

58 komentarzy:

nannala pisze...

urocze maleństwa!
fajnie szyjesz, dzięki że się tym dzielisz :)

Sielskie Klimaty pisze...

piękne te Twoje króliczki i kogucik. Truskaweczki słodziutkie! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

april79 pisze...

piękne są twoje prace i chętnie by je "podotykała" osobiście:)

WeekendBase pisze...

Zapisuje sie a jakze...Tutaj linkuje http://www.weekendbase.com/2011/01/candy/. Piekne prace!

czary mary z materiału pisze...

Hej Ula :)Wpadłam do Ciebie z forum "szyjemy po godzinach "i od razu zapisuję się na candy ;)
Fajnie tu u Ciebie :)
Pozdrawiam,
www.czarymaryzmaterialu.blogspot.com

Cherris pisze...

Cherris też by chciała takiego pięknego pachniucha.
A przy okazji informuję, że wyniosłam się z Interii i chyba już zostałam na stale na bloggerze. :)

http://cherris-poniedzielnik.blogspot.com/

Rosa Forino pisze...

thanks for a chance to win..
saluti dall'italia public slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
i am new follower
Hugs, rosa
goccedioceano2000(at)libero(dot)it
blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

Aśka pisze...

Staje w kolejeczce poteletnie smakoloyki ;)
Sciskam

vivi22 pisze...

a ja tęsknię za truskawkami... Od 8 miesięcy karmię piersią i narazie truskawki są owocem zakazanym więc takie Twoje truskawki jak najbardziej mnie korcą :) vivi22@poczta.onet.pl

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Fajne cukiereczki, chętnie je przygarnę ;-) zapraszam na mój blog galeriaam.blogspot.com

AP pisze...

Dzień Dobry

Jako ,że jestem z Podkarpacia dziewuszka chętnie wpisuje się na pachnące jabłuszka .

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Facebook też polubiłam

Marta pisze...

Śliczne cukierasy,naprawdę masz talent!Ja także liczę na szczęście i ustawiam się w kolejce...Pozdrawiam!
m.kuternowska@gmail.com

Edzia pisze...

mmmm kusisz:) to ja siup do kolejeczki i pozdrawiam z www.edzia-goodies.blogspot.com

Magdalena pisze...

Skoro zapraszasz, to się zapisuję :) Przytulnie tu u ciebie. http://bigheartmade.blogspot.com/

marysienka vel Joanna pisze...

No i jestem u Ciebie! Piękne prace, i liczę że wygram :) A nóż, widelec się uda, i będę mieć takie cuda ?
Pozdrawiam, podziwiam
mary

Unknown pisze...

Och jakie sliczne cukierasy.
zapisuje sie rzecz jasna
ania_reg@poczta.onet.pl

Beti 9 pisze...

Prześliczne są Twoje prace. Podziwiam i ustawiam się w kolejce, chociaż nigdy szczęścia nie miałam :)
Beti9
beataz9@wp.pl

marzycielka pisze...

Bardzo chętnie stanę w kolejeczce :))

Kate pisze...

Śliczności...pachnące truskaweczki :)
pozdrawiam

Modrak pisze...

Bardzo jestem chętna na te owocki pachnące! Zapisuję się!
http://modrakcafe.blogspot.com/

Татьяна Величко pisze...

Prześliczne są Twoje prace
http://katakliptiko.blogspot.com/

Sakahet pisze...

miło się ogląda Twoje prace, inspirują do samodzielnego szycia
http://wkreconawszycie.blogspot.com/

Agul pisze...

Mmm truskawki uwielbiam, a te grochy to po prostu kocham!!Staję w kolejce;)Pierwszy raz tu dzisiaj jestem, ale na pewno nie ostatni!;)Fantastyczne rzeczy tworzysz;)Mój e-mail:agul-agul@o2.pl
Pozdrawiam;)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

nice to know ya

I unite myself to your followers and your flyer is on my blog
a hug
if you have time to visit passes
http://www.lebamboledirosita.blogspot.com/

Anna pisze...

Sliczny jest Twoj blog,przepiekne robotki,masz naprawde talent!Pozdrawiam

eda pisze...

to zagłaszam sie na cukieraski i zapraszam do mnie na candy pozdrawiam

amma pisze...

A i ja chetnie sprobuje szczescia przy losowaniu takich slokosci!
Pozdrawiam

vivi22 pisze...

zazdroszczę Ci umiejętności i pomysłów. Może kiedyś sama do maszyny usiądę...

Reniutek pisze...

Słodkie jabłuszka :D Staję w kolejce :D Pozdrawiam

Hordubal pisze...

Bardzo chętnie ustawie się w tej kolejce ,uam20@wp.pl

stefyfor pisze...

Fantastic giveaway. I'm a your follower and i put a link on sidebar of my blog : http://ilcastelloincantatato.blogspot.com/
stefy

PAKMA pisze...

Oczywiscie, ze staje w kolejeczce :)

Joanna pisze...

To ja też się zgłoszę :)

raeszka pisze...

Super candy, chętnie się zapisuję :).

Jakby mi się poszczęściło w losowaniu to dla mnie wkład może być bezzapachowy :).

Skandynawska_Indianka pisze...

Szybciutko i ja się ustawiam i mam nadzieję,że szczęście się do mnie uśmiechnie;)
skandynawska.indianka@gmail.com

decou-galeryjka pisze...

oj, mam chrapkę na te smakowite owocki :)

Britta pisze...

Uwielbiam tildowe stworki!a gdy są wykonane z taką dokładnością,to wprost nie można przejść obojętnie;)
lillyrose.britta@gmail.com

Unknown pisze...

Очень хочу такую конфетку! Любуюсь на нее в блоге My little space Заходите, познакомимся))))

Katarina79 pisze...

Jednak skusiłam się na te słodkości i ustawiam się w kolejce :)

agness pisze...

Śliczne tildy i tildowe drobiazgi usawiam się w kolejcejuż wklejam obtazek na bloga :
http://agness-art.blogspot.com/
Pozdrawiam :)

Lana pisze...

Hope to win your amaizing candy!
link on my sidebar
elizavetta-swit.blogspot.com

dorotaluk pisze...

Przybiegłam tu skuszona zapachem tego ślicznego tildowego jabłuszka :)
Pozdrawiam

magdowo pisze...

Owocki, owocki, na wiosnę w sam raz.
Ustawiam się po nie w kolejce.
pozdrawiam

Iss-ola pisze...

zapach i piekna rzecz, idealny duet
jestem chetna :)
http://issolaaaa.blox.pl/html

imawe pisze...

Mnie także nie może zabraknąć w tej długiej kolejeczce po kropkowe cudeńko;

imawe pisze...

Dopisuje jeszcze linka do mojego bloga
http://tworczypoczatek.blogspot.com/
Gapa ze mnie i tyle:::))))

zainspirowana pisze...

ja też! ja też chcę! dopisz mnie proszę do listy :)

Urszula97 pisze...

To ja też chcę spróbować szczęścia.Zapisuję się.

sylwik pisze...

ja też się zapisuję, uwielbiam wszystko co pachnie!!! :) www.filcowewybryki.blogspot.com

Shime pisze...

Want to take part in your candy

http://shime-art.blogspot.com

Unknown pisze...

zapisuje sie na Candy, przepiekne cukiereczki :-)))

Anonimowy pisze...

TO JA JUZ TRADYCYJNIE NA KONCU STANE I POCZEKAM NA LOSOWANIE... POZDRAWIAM.

zufik pisze...

Zapisuje sie ! ale mi zapachnialo!!
zfadhel@gmail.com

justysias7000 pisze...

Ja też muszę się zapisać :)
http://quilling7000.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Nie przejdę obok tak cudownych owoców obojętnie, zapisana..:)

Pozdrawiam, kika
kika@interia.pl

chantel pisze...

i ja się zapisuję

Anonimowy pisze...

O jak fajnie, że można anonimowo, ja nie mam tu bloga a chciałam się zapisać. :)

nie wiem jak ale może jakiś mail podam co?


zuzannaanna@onet.pl

Moje prace

Wybrane przez Was