Obserwatorzy

niedziela, 7 sierpnia 2011

Rainbow cake i urodziny Julii,




Kochani, dzis krociutko..
Dziekuje bardzo za cudowne komentarze, za Wasze wizyty i mile slowa.

Dzis tylko krociutka relacja z podworka i z urodzin Julii.

Torcik farmerski w przekroju tort Tecza..


przepisik jest latwy a jaki efektowny,,


Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.



Julia i jej tort........4 urodziny






tort w przekroju...





torcik farmerski




4 lata!!






a tu nasze piekne sloneczniki...






moje dziewczynki na podworku..






i nasz ogrod.. wszytsko pieknie rosnie..;) jestem z niego dumna..





pozdrawiam.. toskaniau

5 komentarzy:

bellatrix2009 pisze...

Jesteś niesamowitą mamą. :))) Tort cudowny, zbieram takie pomysły dla mojego wnusia, on uwielbia zwierzątka. Teraz jest zauroczony konikami. A tort miał, jak na chłopca przystało - boisko z piłkarzami.:)Następny może być taki farmerski, a co! ;)
Dla Julii tysiąc buziaczków i uścisków na urodzinki. :)

Paula pisze...

sto lat sto lat od cioci Pauli :D

jak zwykle Twoje wypieki powalają mnie na kolana :O

u mnie na działeczce po ostatnich deszczach też wszystko wystrzeliło do góry - niestety chwaściory też i jutro czeka mnie pielenie ehhh

miłego :*

Pełnoletnia pisze...

Witaj! A moge prosić o przepis na torcik??? Moja Liwcia pojutrze kończy 2 latka i... szukam pomysłu, może odważę się i cos sama upiekę? :)

karo pisze...

Torcik jest piekny! A dla Julci 100 lat i spelnienia wszystkich marzen!

toskaniau pisze...

dziekuje wszystkim za komentarze i zyczenia..:)

Moje prace

Wybrane przez Was