Obserwatorzy

piątek, 26 sierpnia 2011

Wakacyjnie


Kochani, dzisiaj zdjeciowo..

pozdrowienia z Niemiec. Bardzo wakacyjnie..

urlop sie udal, pogoda i humory dopisaly. Piekne widoki, lasy, rzeki, zamki.. Belgia, Niemcy , Luksemburg i Holandia w kilka dni..


Nastepna notka bedzie poswiecona grze..PODAJ DALEJ...


















































4 komentarze:

Siymia pisze...

Fajna z Was rodzinka :-)

Nailaa pisze...

Foty extra!!

zazdroszczę bardzo urlopu całą rodziną - do Tomka dziś zadzwonili, że wypływa w poniedziałek, więc 2 tyg w Mielnie spędzę sama z Gabrysią :( och strasznie nie lubię jak oni tak z zaskoczenia to robią... :(

ale fajnie, że Wam wyjazd się udał :)

buziaki! :*

Anonimowy pisze...

Śliczne te Twoje dziewczynki! Fajnie, że urlop udany!
pieprz00

bellatrix2009 pisze...

A Twój zwierzyniec z kim został? :) Pewnie pod dobrą opieką... Piękne zdjęcia! Pozdrawiam słonecznie. :)

Moje prace

Wybrane przez Was