Obserwatorzy

środa, 18 maja 2011

Tutorial: jak zrobić buciki dla dziecka

Witajcie Kochani,
widzę, że moje tutoriale podobają się..

Bardzo mnie to cieszy.
Chcę oczywiście zaznaczyć, że moje prace są stu procentowo amatorskie.
Zdaję sobie sprawę z tego, że fachowa szwaczka wyśmiałaby mnie i to jak szyję ale co mi tam, dla mnie ważny jest efekt końcowy, czyli to, że ciuszki pasują na moje córcie a cała reszta nadaje się do użytku..:)

Dziś zamieszczam kolejny tutorial:
jak zrobić buciki dla dziecka.

Moje najmłodszej córci przypadły do gustu i do.. stópki..:)









Wykrój na te buciki znajdziecie w kartach wyżej pod kartą : Patterns--wykroje





Wytnij cztery razy podstawę bucika, 2* jasny materiał i 2*ciemny np.

Pamiętaj aby szablon odkręcić jak w odbiciu lustrzanym bo wytniesz dwa prawe lub dwa lewe buciki.:)

Później wytnij wierzchnią część, dżinsową, z większego szablonu, a tę wewnętrzną z mniejszego. Większa góra dlatego, że będziemy robić zakładki. Jeśli wytniesz dwie takie same, buciki będą bez zakładek.



Przypnij materiał prawymi stronami do środka, szpilkami.



Załóż zakładki ale tylko z większej części materiału, z tej co idzie pod spód nie zakładamy, dopinamy na prosto.


Zszyj tylko górną część.
Przełóż i załóż zakładeczki po prawej stronie, na dole, wedle wzoru w który się układają.




Zszyj.



Przyszyj ozdóbkę tak aby schować szew pod warstwy materiału.



Zszyj boki bucika szwem do środka



Tak wygląda bucik po zszyciu szwów po prawej już stronie.



Teraz podłóż podeszwę i przypnij ją szpilkami do boków bucika.




Zszyj.



Tak wygląda gotowy bucik...


A tak buciki służą mojej córci.




Nadal zapraszam do korzystania z reszty tutoriali i wykrojów.

Pozdrawiam serdecznie, Ula.--- toskaniau

3 komentarze:

•♥ Ally ♥• pisze...

det søte! søtt:) Jeg ville prøve å gjøre det selv når jeg får litt "tid. gratulasjoner til den originale ideer og vakre blogg

Agnieszka pisze...

no nie do wiary- piszesz ze jesteś amatorem a już zrobiłaś swój tutorial :))
paputki bardzo ładne, sama podobne szyłam w wersji "dla dorosłej stopy" :) ale Twoje z tym guziczkiem podobają mi się bardziej ;))
pozdrawiam ciepło

Paula pisze...

super tutek :D mam nadzieję że niedługo znajdę czas to skorzystam z instrukcji :)

Moje prace

Wybrane przez Was