Obserwatorzy

czwartek, 19 maja 2011

Tutorial: Jak uszyć opaskę na włosy.

Witam Kochani, witam..
Bardzo się cieszę Waszymi komentarzami. Cieszy mnie też i to, że goście nie tylko z Polski tu zaglądają..:)

Dziękuję Wam jeszcze raz za cudowne i ciepłe komentarze.:)


Dziś chcę pokazać jak uszyłam opaski dla moich dziewczyn. Sobie jutro taką wykonam do kompletu z torebką.

Jutro nasz Nathalie będzie miała rok ale party będzie w niedzielę bo i Chrzciny w niedzielę.
Przygotowania pełną parą więc od jutra odwyk od maszyny, do poniedziałku.:(

Jutro mamy tez wesele naszych znajomych i na tę okazję przygotowane te opsaki, pod komplet z sukienkami.
Sukienki też wrzucę z tutorialem ale to w następnym tygodniu.

Dziś: Headband, how to sew..:P)





Przygotuj dwa rodzaje materiału, dobrze gdy jeden jest grubszy np jeans/
oraz gumkę.



Złóż materiał podwójnie i wytnij według szablonu. Nie przecinaj na pół, po rozłożeniu musi tworzyć całość.







Zaprasuj z każdej strony do lewej strony po 1/2 cm.




Złóż do środka prawą stroną i zszyj.







Przełóż na prawą stronę.

Rozprasuj.




Podłóż gumkę do środka i zszyj. Przeszyj też całą opaskę po prawe stronie i dojedź do drugiego końca.




Tak dołącz drugą część gumki i zszyj.







Tak wygląda gotowa opaska.




Mojej najstarszej bardzo się podoba.




Mam nadzieję, że tutorial się spodoba i przyda.

Jak zawsze zapraszam do zakładek patterns i tutorials i do skorzystania z tego, co tam zamieszczam.
Komentarze także mile widziane.

Pozdrawiam, Ula

5 komentarzy:

Paula pisze...

Ty to Kobieto masz tempo!!
dopiero co zachwycałam się bucikami, a tu opaska, która za mną chodzi już od jakiegoś czasu i nie miałam kiedy obmyślić co i jak :) a tu proszę podane gotowe na tacy :) tyle, że ja z koronki chce(bo dostałam jej od teściowej kilometry normalnie:), tak żeby była do letnich sukienek, ale coś podobnego na pewno stworzę :)

Katarina79 pisze...

Świetne są te opaski.Takie proste do wykonania,a jakie efektowne :)

toskaniau pisze...

Dzięki dziewczyny, Kochane jesteście.. Dzięki..:)
*Nailaa, Ty to masz szczęście, tu u mnie dostać ładną koronkę graniczy z cudem a jeśli już, to takie ceny, że... łoj, lepiej nie mówić..:)

*Katarina, większość rzeczy, które szyję jest prosta, dlaczego? Jestem amatorem, mam mało czasu, trzy córy, ogród, zwierzaki, dom i takie tam..No i szybko musi być i efektownie.. Hi hi, dziękuję i buziaki przesyłam..:)

Paula pisze...

Toskaniau usiadłam, rozwinęłam i policzyłam i co prawda z tym kilometrem to chyba trochę przesadziłam:) ale jeśli chcesz to kilka metrów mogę ci przesłać na obczyznę :) napisz mi tylko swój adres na maila :)

żabcia pisze...

Wow! Ty to masz wszelakie uzdolnienia ;))

Moje prace

Wybrane przez Was