Obserwatorzy

poniedziałek, 10 stycznia 2011

Powitalne muffins


Zapraszam na muffins
to tak na powitanie.
zaczynam tu, odchodząc po latach z Interii.

smacznego


...składniki

2 szklanki mąki
1 łyżka proszku do pieczenia
3 łyżki cukru
1/2 łyżeczki soli
1 duże jajko
1 szklanka mleka (w niektórych przepisach jogurt, maślanka)
1/2 szklanki oleju roślinnego
ja dodałam jeszcze czekoladę. duuużoooo czekolady.:)


Przesiać mąkę, proszek, cukier i sól do jednej miski. W małej misce połączyć jaja, mleko i olej, używając trzepaczki. Miksturę dodać do suchych składników i mieszać. Niezbyt dokładnie - bardzo ważne, żeby po prostu te suche składniki były ledwie wilgotne i wszystko nie za bardzo wymieszane. Przełożyć łyżeczką do formy - każdą dziurę wypełnić do dwóch trzecich. Piec w 200 st. przez 15 do 20 minut, aż będą złotobrązowe. Zostawić do całkowitego ostygnięcia.

toskaniau na słodko

1 komentarz:

Monika Madejek pisze...

Jakże mi miło, że to ja Cię tu witam:)
W Interii rzeczywiście smutek-też jeden z powodów, dla których zdezerterowałam.
Muffinki wypróbuję na pewno.
Buziaki posyłam***
ps. mnie kuchennie znajdziesz tutaj: http://szufladakuchenna.blogspot.com/

Moje prace

Wybrane przez Was